Fraud Blocker

פנלים מבודדים לגגות

הפאנל המבודד הוא רכיב בנייה שניתן להשתמש בו בקירוי. מדובר בקונסטרוקציה קלת משקל העשויה מפנלים מבודדים ופח לבן. פנלים אלו מופרדים מיתר מרכיבי הגג בשכבת בידוד ואינם מחוברים אליהם באמצעי מכני כלשהו, למידע נוסף אודות כיסוי גגות וקירות.

השימוש הראשון בלוח המבודד היה בצרפת, במהלך המאה ה-18. הצרפתים קראו לזה "פאנל מבודד" או "פאנל isolé", שפירושו "פאנל מבודד". השם ניתן מכיוון שפנלים אלו הופרדו מיתר מרכיבי הגג בשכבת בידוד ולא חוברו אליהם באופן מכני.

החלפת גג היא תהליך של הסרה והחלפה של גג קיים. תהליך החלפת הגג כולל שלבים רבים, ביניהם הסרת רעפים או רעפים ישנים, התקנת חומרים חדשים וניקיון.

העלות הממוצעת להחלפת גג יכולה לנוע בין טווח מחירים גדול. ישנם גורמים רבים שעשויים להגדיל או להקטין את המחיר של פרויקט החלפת הגג שלך. גורמים כמו הגודל והצורה של גג הבית שלך ישפיעו על כמות העבודה והחומר הדרושים לפרויקט שלך.

גגות פנלים מבודדים הם סוג של קירוי המורכב מסדרת פנלים אשר בנויים לבידוד. לוחות אלה עשויים בדרך כלל ממתכת, פלסטיק או פיברגלס.

הם מציעים יתרונות רבים על פני סוגים אחרים של גגות. הם עמידים יותר, הם נוחים יותר, והם קלים יותר להתקנה ולתחזוקה.

גג מבודד מספק יתרון משמעותי במובנים רבים. הפאנלים בנויים עם בידוד קצף המסייע להפחית את רווח החום ומספק מחסום יעיל מפני דליפת אוויר.

לוחות מבודדים הם דרך מצוינת להיפטר מהטיוטות הקרות ולהפוך את הבית שלך לנוח יותר. הם גם חלופה מצוינת לחומרי קירוי מסורתיים.

 

פנלים מבודדים לגגות

פנלים מבודדים קלים להתקנה והם אינם דורשים תחזוקה, בניגוד לחומרים אחרים כמו מתכת או צפחה. יש להם גם תוחלת חיים ארוכה והם יכולים להחזיק מעמד עד 50 שנה! פנלים מבודדים מגיעים במגוון צבעים, כך שתוכלו לבחור את זה שהכי יתאים לבית שלכם.

המחיר של פנלים מבודדים מעט גבוה מהעלות הממוצעת של חומרי קירוי מסורתיים, אבל זה בהחלט שווה את ההשקעה!

קירוי הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בבניית בניה חדשה או שיפוץ של בניה ישנה. הגג מגן על אנשים ורכוש מפני פגעי מזג האוויר, וגם שומר על פנים המבנה בטמפרטורה נוחה.

הגג צריך להיות מבודד היטב על מנת לשמור על יעילותו לאורך שנים. ישנם סוגים רבים ושונים של חומרי בידוד, אך אחד הפופולריים ביותר הוא פנל מבודד לגגות.

פאנל מבודד לגג הוא בדרך כלל יקר יותר מסוגים אחרים, אבל יש לו כמה יתרונות שמפצים את העלות הזו: קל יותר להתקנה (אין צורך בחומרים נוספים), יש לו ביצועים תרמיים טובים יותר (הפחתת איבוד חום), וכן זה עמיד יותר מאשר סוגים אחרים ( למשך זמן רב יותר ללא צורך בהחלפה).

צרו קשר עם מומחי החברה לקבלת ייעוץ או הצעת מחיר.

חייג/י עכשיו