פינוי אסבסט תל אביב

תל אביב היא עיר עם ריכוז גבוה של אסבסט, בשל גילה ומיקומה. פינוי האסבסט יכול להיעשות על ידי קבלן מקצועי.

תל אביב דורגה כאחת הערים המזוהמות בעולם בשל הריכוז הגבוה של אסבסט במבנים ובמבניה.

 

ההבדלים בין שירותי פינוי אסבסט ומדוע תזדקק למומחה

אסבסט הוא קבוצה של מינרלים טבעיים ששימשה בעבר בחומרי בנייה רבים.

זה נאסר ברוב המדינות מכיוון שהוא חומר מסרטן ידוע. ניתן למצוא אותו בבידוד, ריצוף, אריחי תקרה וסוגים מסוימים של חיפויים.

הצעד הראשון להסרת האסבסט מהבית שלך הוא לזהות היכן הוא נמצא. כמה סימנים לכך שאולי יש לך אסבסט הם סיבים גלויים או אבק על פני השטח או כתמים גלויים על הקירות והתקרות. אתה יכול גם לבצע בדיקת דגימת אוויר כדי לראות אם יש סיבים כלשהם. אם אתה מוצא סימנים כלשהם של אסבסט, פנה למומחה לפני שתמשיך בתהליך ההסרה כדי להימנע מהפצת אסבסט נוסף לסביבתך.

 

היסודות של הסרת אסבסט ולמה אתה צריך להיות זהיר

אסבסט הוא מינרל טבעי שניתן למצוא בסלעים ובאדמה. הוא שימש בחומרי בנייה כמו בידוד, צינורות, רעפים וקירוי בגלל תכונותיו העמידות לאש.

השימוש באסבסט נאסר במדינות רבות כבר יותר מ-40 שנה בשל הסיכונים הבריאותיים שהוא מהווה לבני אדם. למרות זאת, ישנם עדיין מבנים רבים המכילים אסבסט ועדיין אנשים נחשפים אליו. פינוי אסבסט צריך להיעשות על ידי איש מקצוע מכיוון שמדובר בתהליך מאוד מסוכן. העובדים שמסירים את האסבסט צריכים ללבוש ביגוד וציוד מגן כדי שלא ישאוף או יבלעו אף אחד מהסיבים שעלולים להוביל למצבים בריאותיים חמורים כמו סרטן ריאות או מזותליומה.

 

שיקולים חשובים לפני הזמנת קבלן מבוטח תל אביב

ישנם שיקולים רבים שצריך לקחת בחשבון לפני הזמנת קבלן מבוטח תל אביב.

לדוגמה, עלות השירותים יכולה להשתנות בהתאם לסוג העבודה הדרושה ורמת המומחיות הנדרשת. חשוב גם לשקול כמה זמן נדרש לפרויקט, שכן זה ישפיע על כמה תצטרכו לשלם עבור העבודה.

 

מציאת הקבלן המתאים לפרויקט שלך בתל אביב

אם אתם מחפשים קבלן לפינוי אסבסט בתל אביב, קבוצת גגות – אקולייט בנייה הינה חברה שבבעולותה דור חדש וישן בענף עם וותק של כ-35 שנה הקבוצה פועלת בפריסה ארצית. 

 

 

 

 

חייג/י עכשיו